lilllördag


PARTY PARTY!
öl e gött, finsk öl äre oxå på köpet! mummafillbabba
väntar på att far kommer så han ska få va med chaufför:) de är bra med föräldrar med bil:D
å skola imorgon, har redan nu satt klockan å ringa,  måste ju vakna.
å så äre ju torsdag imorgon å då får ja hämta min kamera:D kuligt kuligt

dricker den goda å billiga ölen:D 'är inte ofta man är med om att de är rabatt på öl.

å så måste ja ju säga att påsken har vart bra ända tills ja förfrös mina hände, men men är man klantig så är man. å ja å lisa är bäst på att köra skoter så de så, ligger nog i klass med slednecks eller nått:Dhah

Kommentarer
Postat av: Nina

Skriv nångång då din töönt

2008-04-13 @ 11:44:01
Postat av: Anonym

haha jag vet inte, nån trollade mig så jag blidde kärleksfull :P

2008-04-13 @ 12:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0