svammel

satan vilken snygging:D torsdag idag då´å var ju et tag sen man skrev nått här men har inte haft nått på hjärtat, å så har ja inte orkat heller. å snart är de nästa fredag å då åker man till byn, fasen så skönt. fick ett mycket trevligt sms idag där det stod: VI FÅR KORVVAGNEN :D      må ju då säga att det var ett mycket trevligt sms som gjorde mig mycket glad:D  annars så mår ja väll bra man kan ju lossas eller hur fan man nu stavar de.  å sen måste ja ju bara berätta att jag sofia har tagit mitt feta arsle å promenerat igår och idag, inte illa för att vara jag. kan ju även tillägga att snart fyller jag år hela 19 år.

spelade biljard igår på kalles de är fasen kul men jag kan då inte ett skvatt om det, men kul äre. mamma å sunke på lag och jag å håkan tror ja han hette :D hha jaa mitt minne har fasen börjat svika lite smått, jajja men de är sånt man får ta.

har även fixat mig en balklänning som borde komma i slutet på den här veckan alltså kanske idag eller imorgon eller nån annan dag vad vet jag.

näe nu ska ja gå å bajs eller nått.

Talliho


Kommentarer
Postat av: Nina

hehe jippi ni fick den jäveln

2008-04-18 @ 16:07:41
URL: http://ninokalainen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0