dagens visa

Jag vill fasen göra en tatuering. vill ha stjärnor så där på sidan. skiter i om magen putar dom ska ändå sitta där.
 eller så vill ja tatuera in en blåtira på ögat.
å så vill ja faktiskt ha tillbaka min ring i näsan på riktigt, ja gillade faktiskt den!
å sen så längtar jag till v9 för då ska ja åka till byn, inte vilken by som helst utan
å där har ja en massa vänner som jag känner.
sen så ska ja faktiskt gå balen iår å nu är de bestämt, ska ha en jätte fin klänning
enda är ju att man måste ha lite cash till de så vem vill sponsra mig?:D.



detta var allt för denna gång hälsaningar


Kommentarer
Postat av: lissabasskoff

hahahahahaahaaaaaaaaaa, du är då en som kan få mig att skratta å le fast jag känner att allt är meningslöst ibland : )

2008-02-11 @ 21:44:00
Postat av: nina

hoho va rolig du såg ut vid
sidan om trädet....du e rowli flikka du

2008-02-12 @ 18:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0