sjuk

FAsen å nu har man gått å blivit sjuk oxå, men var till skolan idag men orkade inte med de så ja gick hem. har fasen sovit nästan heeela dagen. men nu här på kvällskvisten fick ja för mig att göra nått så ja diskade å hängde upp gardiner, för ja har nämligen fått en gardinsstång nu:) är faksitkt lite tur att nina inte är här nu å ser det, för då vet ja att hon skulle gnälla på att man måste stryka dom först:) men dom faktiskt raka å så har ja inget strykjärn heller. kanske borde önska mig det när ja fyller år, men de är ju så tråkiga saker de så ja lånar hellre de av nån istället.  ska jag vara ärlig från mitt hjärta så saknar jag faktiskt min lilla slyna:D du vet vem du är!! nämer inga namn har fått höra genom folk att hon inte direkt tycker om när man skriver om henne.  men hade tänkt berätta lite om hon ändå. hon är ett litet barn som inte är lik alla andra, de är först nu på senar tid hon/han har kommit på de själv oxå, sjäv har man ju vetat de sen man var bara barnet men man ville ju inte såra henne genom att berätta för henne att de va nått som inte stämde. men ändå så är hon bra människa som alltid går att tala med å fjanta med som man inte kan göra med alla andra.  joo å på tal om andra saker så ska ja bli nunna! kan tänka mig att de kan vara rätt så trevligt faktiskt.  eller varför inte bli lesbisk? hmm, fast de går nog inte så bra, skulle ju inte direkt vela va med en tjej:Dblää nu ska ja ta en snus så ja kommer på lite mer att skriiiva. hade fasen vart gott med cola men den har ja tyvärr redan druckigt upp, å ut tänker ja inte gå för de är kallt där å mörkt. lillasyster har erkännt att ja är bäst å matti i vikke är datanördar som ljuger:D hon är som lite söt den tösen. 
jajja nu får de fan vara nog, hejjs svejjs lingon fejjs
image4
min lilla korv:D


Kommentarer
Postat av: Nina

å de är ju korven!

2008-02-05 @ 18:14:13
Postat av: Martina

KÖP alvedon skit unge så du blir frisk:)

2008-02-06 @ 10:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0