tisdag

Ja igår var man å åkte bil med daniel han har ju oxå skaffat sig de där kortet, är nog på tiden att man gör de själv oxå. men men de kommer väll med tiden. åkte till högbacken å kolla vad som hände där, drack saft å åt bullar:) sen när vi kom tillbaka till pite stoppade polisen oss, danne fick blåsa å sånt, sen sa polisen att man inte får köra på busstationen, å att man får böter för de men han var så snäll så han gav inge böter:) men de bästa var ju ändå när vi skulle parkera bilen på min parkering, de lutar ju en massa för de är i en backe. å inte fan var de nån som hade sandat heller så när vi ställde bilen där så gleeeed den in i den andra bilen:D haha ja fick putta bort den å sen tog vi nån annans parkering för en stund:) de var faktiskt kul fick mig ett gott skratt iaf.
å på tal om andra saker så har ja problem, vet inte vilken färg ja vill ha på min klänning,
image13
antingen rosa, blå eller vit?? är fasen svårt! å sen så ska man ju fatta alla mått å skit är fan inte lätt ska ja säga er. hoho näe nu ska ja fortsätta fundera ut hur man ska räkna å sånt:) heippa


Kommentarer
Postat av: liiiissssaaaaaaa

hahahahahahaha danne danne, å så händer en
massa sånt sp tidigt i hans körkortstillsånd : P haha stackarn

2008-02-26 @ 21:07:50
Postat av: Nina

Ska du gå på bal din nöt?
Rösa klänning tycker jag du ska ha!
eller svart, det är fräsigt!

2008-02-29 @ 14:54:31
Postat av: MIaa

Ja tycker oxå den roosa =) fiin..

2008-03-12 @ 17:38:49
URL: http://actioonradar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0