oonsdag 12/3-2008

ja då var de onsdag å ja har fortfarande ont i skallen, blir fasen aldrig bra.
kan ju bero lite på att ja inte såg riktigt som man skulle, så skolsystern tvinga mig att gå till optiker,
men ja vill inte ha glasögon. kommer känna mig som bert när han fått brillor om ja nu kommer få det.
jajja man ska se de från den ljusa siidan, å de är ju för fasen att ja lever:D för tänk om ja va död då hade j inte haft nå problem  å de är ju nästan problemen som gör allt spännande,:Dhaha joo ja vet ja är trög men de är inte nått ja kan göra åt, är man de så är man å ja trivs fan med att vara det.
på tal om annat så har några lärare vart stolt över mig idag, närmare sagt björn å hasse för ja verkligen hatar hydraulik å så gjort prov i de å fått VG!!! är fan lite stolt över mig själv, visste inte att ja kunde åstakomma något sånt:Phaha å sen då om ja ska vara riktigt ärlig så är ja faktskt lite öl sugen. å så imogon ska man ut med skolan åka pulka eller va fasen nu vi ska göra, men de blir nog skojj, förutom att pappa inte tog ed mina täckisar eller hur fasen man stavar de från byn. men heter man sofia hittar man en lösning på de mesta.
joo fasen har funderat om ja ska göra hål i näsan nästan månad är som suugen på de vill ha den fina ringen där igen. trivdes som fisken i vattnet med den:D
å idag var inte vädret de bästa men de va inte så kallt heller. å på tal om de så som de är ute här nu så brukar de fasen vara när ja fyller år, så ja tror sommarn börjar närma sig:) skönt skönt med det.
å just fasen hittat sommarjobb som ja ska söka om ja inte får nått i norge vill säga, å lisa ja sa till mor idag att hon skulle säga att du oxå vill:) snällt Va?:D haha tänker fan inte sluta skriva om de är de ni tror har inte så kul så ska sitta å skriva en massa strunt.!


å ränder frässssssigt.  kanske ska börja göra en rand mellan varje rad kanske skulle va lite fränt.

hej jag heter sofia


jag bor inte hemma med min mamma mer men brukar äta hos henne:)


jag kan faktiskt simma oxå utan att drunkna. å de är fan på sant!



vad är de för skillnad på en neger å en hink med bajs?
-hinken:D hahahhaaha

vad får man om man trycker jordnötter i en negers stjärt hål?
- en snickers:D ahhahah

näe nu ska ja fan sluta orkar inte med de här mera. HEJDÅ!!

Kommentarer
Postat av: Martina

Vad är det för jobb du skall söka? Vad duktigt att få VG jag vet att du kan bara du ger dig fan på det.

Hmm de sist inläggen du gjort var väldigt rasistiska akta vad du skriver på nätet:S

2008-03-13 @ 00:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0