ångest

hoff är fan inte värt att dricka om man ska va så bakis som jag är nu.
fattar inte ens att dom släppte in mig på kalles igår, kunde ju knappt gå har jag fått höra.
å drack en massa drinkar å de gjorde ju inte saken bättre, skulle fasen ha druckigt vatten känner jag nu:)
minns knapt nå, så har jag gjort nå knäppt är de ju bra att jag inte minns. värsta är ju att jag tappat snusen,legget alla pengar är borta så ångest de har man. försökt ringa till kalles å höra om dom hittat legget där men dom svarar ju inte.
måste ha ramlat oxå, har lit sår å nyss kände jag att de jag har ont i ögonbrynet oxå.
frågade lillebror idag om dom var vaken när jag kom hem, å de var han. han sa att du skulle rosta macka å fick inte ens rosten att funka, så han fick hjälpa mig, men åt inget gick å la mig istället.
å på torsdag blir de att åka till byn, ska hjälpa fammo med veden så hon inte behöver göra de själv. skönt att komma hem lite oxå, bara vara.
Saknar mamma tycker hon kan komma hem nu!
å nu ska jag ligga här å må dåligt.

Kommentarer
Postat av: nina

säger som så här att du ä rju störd.....kil att du kommer till byn för de gör vi meee så kan vi kasta ved i skallen på re

2008-08-31 @ 18:56:06
Postat av: emma

ja det är ju tur att vi tar det så lugnt med den där alkoholen och alltid är städade ;D

2008-08-31 @ 21:37:13
Postat av: IZZAH

SNÄLLA RÖSTA PÅ MEJ !

http://microsites.nokia.se/6220/view.php?id=5189355

2008-09-15 @ 01:50:02
URL: http://izzah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0