gokväll

fick ett sms av lisa för ett tag sen å direkt när jag läste de fick jag hemlängtan å saknar faktiskt den tönten oxå. å pappa läängtan har jag fast jag tjorvat med han en massa men han är ju trottsallt min pappa. flyttade från han engång å var borta i hela två nätter om jag inte minns helt fel. å tro de eller ej men jag flyttade hela LÅNGA vägen till lisas hus. 
näe nu orkar jag inte skriva mera, ska sitta här å ha hemlängtan å va sorgsen för att jag inte kan åka hem. men ska nog lösa de förr eller senare.









©

Kommentarer
Postat av: lisa

haha jaa... du flyttade till mig och vi sov på samma lilla madrass och jag vaknade av att du pillade mig i stjärten..

2008-11-05 @ 22:20:57
Postat av: Nina

förstår att ingen vill sova med fia....

2008-11-06 @ 11:26:07
Postat av: fiia

ALLA vill sova med mig! vem vill inte få lite pill på stjärten:)

2008-11-06 @ 13:15:48
Postat av: lisa

jaaa, mysigt med morgon pill ju

2008-11-06 @ 18:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0