20/10-08

Ja då var de måndag och jag har fortfarande inget jobb!
Är fasen tragiskt. Vad ska jag leva p? MammaPappa? de går ju inte att göra de hela livet heller.
Men är ju ändå rätt så skönt att slippa stiga upp tidigt på morgonen, men resten av dagen då? finns fasen inget att göra. Kommer säkert sluta med att jag får gå å plocka pant flaskor å panta, vem vet man kanske kan bli rik av de.
Hade ju vart lite roligare om man bodde i Kiruna eller nått just nu får då kan man ju vara med lisa för hon gör ju ungefär lika mycket som jag om dagarna. Kanske får flytta till byn å börja jobba på Köttaffären som alla andra.
Sen kan jag ju tillägga att jag tror nästan jag måste fly piteå innan Danne kommer tillbaka hit, har nämligen råka fixa virus på datorn å de är jävligt jobbigt det. Han kommer nog bli så arg så arg på mig, å de är de viruset som jag råkade fixa på Berras dator å efter att jag fick de på den datorn ville den aldrig mer bli sig lik.






Kommentarer
Postat av: lisa

kom hit å bo med din bror så ska vi lösa världens problem tillsammans

2008-10-20 @ 17:27:42
Postat av: fiiiiiiiiiiia

jag kommer jag kommer. hoppas de är motvind så de går fort för mig att springa.

2008-10-20 @ 20:03:08
Postat av: lisa

hoppas du inte på medvind kanske?

2008-10-20 @ 22:00:42
Postat av: fiiiiiiia

ja var medvind jag menade:D haha

2008-10-21 @ 00:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0