21/10-08

Igår när jag satt vid datorn började jag sakna min ring i näsan så jag gick på toa å tog en liten lite nål för att se om de skulle göra ont. Jag var beredd på att de skulle göra ont som fan men poff så var nålen bara igenom, så de finns alltså ett litet litet hål där. testade sen med en större nål men de gick inte, ville treycka igenom den men så svårt att göra de själv. fick iaf igenom en ring som man i örat där var den är så där smal. så nu när jag har pengar nångång ska jag fasen göra tillbaka den min lilla fina söta ring.
just ja nu kom jag på att nina ville ju se bild när jag har håret som en tupp, så därför ska jag nu lägga upp en så du kan skåda en underbart vacker sofia:D


Kommentarer
Postat av: Nina

Ja det var bra så ska du ha, fast kanske nån färg?Å bra med ring i näsan, det är fia !du såg inte ut som du utan den

2008-10-21 @ 18:37:23
Postat av: gerda

Vad fin du var i kort hår...och din hårfärg som du hade som liten snorvalp ;-)

Kram o ha de så bra

2008-11-03 @ 08:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0