en solig dag i augusti

Fia: kan du inte vara med matti idag?
Silje: NEEEEEJ!
Fia: men snälla, tänk om jag vill med hela mitt hjärta då?
Silje: du får inte, för jag vill vara med dig.
Fia: men du kan ju vara med matti.
Silje: NEEEEJ jag vill vara med dig å äta godis å chips.

mina ögon är fasen konstiga idag vette fasen vad de kan vara.
å idag är de mycket vackert väder här i piteå. solen skiner å är rätt så varmt faktiskt.
vart hos mor å bernt med syskonen hela dagen, har var mycket kul, å silje den korven har vart på nå puså kram humör så har fått en massa kramar å pussar. först säger hon att man är fin å bra å sånt sen får man tusen pussar å kramar. hon är så söt, man blir som så glad av henne. hon har oxå den där positiva energin måste jag ju säga.
näe nu ska jag sitta här å prata med barnen små.


NoneMina Älsklings Flickor:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0