duktiga fia

ja idag har jag vart duktig som fasen, vart på möte först sen nu när jag kom hem ringde jag till kiruna å hörde om dom hade sommarjobb åt mig. så nu har jag gjort de oxå. känns lite som man är på väg åt rätt håll nu, istället för att sitta hemma å ruttna. å om jag inte får nå jobb då har jag då iaf försökt.

ja å på lördag ska man till skellefte på dansbans grejjs, lars kristers å vem de nu var skulle vara där :Dhehe kan ju faktiskt bli kul.
sen den 6-7 åker man till byn å är där så länge man bara kan. är så skönt att vara där nu när de är lite varmare, köra skoter, vara ute å elda, sen är de så mycket folk i byarna när de är påsk så de brukar alltid vara kul.
jajja nu ska jag se om jag kanske råkar hitta på nått.
hejjs

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja det är bra karlsson!

sen ser man att det inte var så läskigt och farligt som man trodde..

2009-04-02 @ 11:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0