...

nu ligger de till som så att de finns ett blogg monster!
detta monster kan gå in på din blogg å göra vad fasen den vill. låter de inte lite läskigt va?
är fasen lite spännande när de händer nått :)
jajja satt fasen å spelade monopol med danne igår, å självklart var de jag som vann.
sen en runda finns i sjön eller där är de den som vinner först 3 gånger å de var faktiskt han.
å tydligen skulle vi spela idag igen för han ska vinna som han säger.
jofan vi satt på golvet i orm rummet å spelade å jag hade ryggen mot ormen, å vips när jag vändre mig för att se vart den var, då var den just bakom mig. flög upp som en raket å satte en sackosäck mellan mig å terrariet.
näe nu ska jag gå å göra mig nå maaaat är hungrig som en varg.




Kommentarer
Postat av: lisa

iiiuuu, läääääskigt, det där med ormen alltså, erkänn att du hade en bromssträcka i trosan sen också :p mm, läskigt de där med data böppän oxå...

2009-02-11 @ 10:04:05
URL: http://mcitalo.blogg.se/
Postat av: fiiia

ja de var fan nästan så att man sket på sig, fast den är där inne men när den hade smygit sig på mig så där. huvva. jaa finns då alla de sorters monster nu har jag ju märkt:)

2009-02-11 @ 10:26:21
Postat av: Ninni

erkänn att dubajsade på dig när du såg att bloggmonstret varit i farten!!

Å fuyyyfan jag hatar den där ormen.........eller nej inte just den personligen men......jag hade bajsa på mig då

2009-02-11 @ 12:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0