09/01-2009

nu får de fasen vara nog, har inte kunnat sova inatt heller, tänkte att jag skulle läsa så att jag somnade för de har då funkat förr så jag tog mig en bok å läste å läste å läste å efter ett tag hade jag fan läst 180 sidor, fick fan en chok själv. tycker inte ens om att läsa, men de bar rullade på. men inte vart man trött inte, så somnade en sväng mellan 7-8 sen har jag vart vaken sen dess å tänker fasen inte sova nått på dagen. ska vara vaken så man kanske somnar ikväll å kan sova lite. Vill sova de är så skönt, men vette fan vad de är som kan göra att man inte kan sova. har vart så här nu i tre nätter å de är på tok för mycket å har fått på tok för lite sömn om man jämför med vad jag brukar sova.
sitter iaf nu på 14a å är städvakt sanne å silje städar för fullt, skriker lite på varandra å så men de är väll så de är när man är syskon. den stora försöker få lillisen att göra allt. man är ju inte dum inte, men vad har man små syskon till för.
nä nu jäklar lever de om där inne måste gå å se vad som har för sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0