21mars2009

började dagen med att vandra runt här i pite på stan en massa till kanske 3-4 tiden, sen vidare till luleå å sprang där lite oxå. var väll hemma si så där vid 9 tiden. å fyfasen så less jag var:) men var som rätt kul ändå. handlade inte så mycket, men broder hade gjort en beställning: Godis och Coca Cola. han ville ha mjuka, hårda, sura, söta, sala godisar så de var bara att plocka allt möjligt:)
trodde där ett tag att han var på gallej men nää han satt hemma å spela cs, å orkade inte svara.
ska iaf dra med mig han på stan idag å kanske köpa nått fint får se, hade behövt ett par nya byxor, å så ska vi se om vi hittar en jacka åt han, han stjäler ju min annars.
fint väder idag oxå, hade ju som vela vara med mamma å dom i högis, men nää då ska man ju såklart jobba på söndag morgon så de var ju typiskt. men är iaf hemma med bror heeela helgen faktiskt ganska kul ändå.
näe nu ska jag ta å kolla runt här lite å så, sen på ett tag väcka bror, som säkert gått å lagt sig imorse nångång.

brooooder:) å så jag då förståss:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0