3mars2009

då har man vart över till andra lägenheten å donat på lite, är fan jobbigt.
Ska fan aldrig mer flytta på mitt feta arsle från den här lägenheten. eller jo om jag får lägenhet längst ner eller att de är hiss  i huset. Kommer ju bli hulken om jag ska hålla på så här, eller va fasen de är jag ju så gott som redan.
har nå jävulskt tråkigt oxå kom å va social med mig!!

har då vart i umeå ihelg de var fasen riktigt kul om man inte räknar med att man vart bakis då.
fredag skulle bara vara lugnt men icket, så lördag gick jävla trögt måste jag ju säga.. men gick de gjorde de till slut när frida kom med tequila:P
fick mig en så kallad pojkvän oxå på lördag. haha

till helgen ser de då ut som att de blir att fara å bowla har fan inte gjort de på ja jag vet inte hur länge. ska då bli kul måste jag då säga.

jajja nu ska jag väll försöka hitta på nå vettigt så man kanske får tiden att gå .
Heippa

Kommentarer
Postat av: Aggee

haha braa gjort fiaaa ;)

javet inte om jag kommer till byn på påsk,

bara kanske, viktor sa i princip att han inte

skulle va me mig för han har sin älskade skoter(U)

hehe , men jag ska då kanske till kiruna, om ja inte ska till byn dvs ;)

2009-03-10 @ 21:31:28
URL: http://agnessehlstedt.blogg.se/
Postat av: Aggee

Jaa dåå kysser ja dina fötter ;)

hihihi näämen :$ joo no kommer ja ,

kanske inte är där alla dagar men ;D

pluss att de känns mke roligare om

du är där ! ;D

2009-03-11 @ 21:52:42
URL: http://agnessehlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0