17mars2009 10:47

Mycket vackert väder idag  skiner å de är rätt så varmt.
Skönt nu när vintern är över enda jobbiga är att de är så blött å slaskigt.
Jobbat idag har man oxå gjort, var uppe med  idag:) Kändes som tungt ibörjan men när man klev upp å såg solen känndes allt mycket lättare:D
Jo du  hoppas verkligen jag är ledig då när du tänkt åka till byn, måste få umgås med dig annars kommer de gå utöver:D haha
Ja å ihelg så fick man ju träffa  (datamonstret) + hennes karl å unge å så var  oxå med. Mycket trevligt faktiskt.
Saknar faktiskt min Fammo jätte mycket, vill hem å hälsa på henne.
Sen Lisa måste vi fasen lösa  problemet. För vad är en påsk utan skoter? nån måste ju åka upp på fjället å bli sittande där så dom andra får nått att göra. Men Lillebror V sa att om vi åker dit igen kommer han F*N inte å hämtar oss, då skulle vi få gå.
Nånä nu ska jag sitta här å lyssna lite musik å så.
Heippa


Kommentarer
Postat av: nina

bra att du har bilder för oss som inte kan läsa....

2009-03-17 @ 11:09:17
Postat av: fiiia

ja var ju faktiskt dig jag tänkte på när jag skrev de här, tänkte så du förstår nått iaf:)

2009-03-17 @ 11:21:23
Postat av: lisa

hahaha du är rolig du, men vi kan tjyva en skoter kanske ?

2009-03-17 @ 13:59:41
URL: http://mcitalo.blogg.se/
Postat av: fiiia

jaa inte fasen är de ju nån som märker om vi tar en skoter från byn å sen kör runt med den en massa :P

2009-03-18 @ 09:37:59
Postat av: lisa

meeen vi kan tjuva från idivuoma

2009-03-18 @ 13:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0