19nov2009

Ja idag har man ju lyckas med att köra in i garageporten med trucken på skolan.
haha var faktiskt lite kul, dom flesta fick ju då sig ett gott skratt! :D

Vill tillbaka till norr, var så skönt att vara hemma förengångskull. allt var frid å fröjd.
å pricken över iet var ju att lisa oxå kom hem! har saknat henne massor, behövde verkligen den helgen. va hade jag gjort utan henne? hade nog inte vart den jag är idag tror jag.
men när de blir jullov då ska jag komma hem igen, å då får du oxå komma till byn lisa! de är ett måste, annars blir de ingen bal för dig !:)


dubbel H!

Imorgon ska jag till lillpite å umgås med martina, ska bli riktigt kul var ett tag sen nu.
ska bli kul å se hur stor vovven blivit:)



Å jo grattis lillasyster Sanne hela 12 år idag, fan va tiden går fort, tycker dom var små nyss!



Kommentarer
Postat av: lisafisaaaaa

fick en chock när jag såg att du skrivit ; )

vad söt du är... vad glad jag blir när du skriver så där snällt om mig : ) jag längtar också jätte mkt till julen, då jäkla ska vi ha skoj igen..för att inte tala om påsken...... :p

2009-11-20 @ 16:01:46
Postat av: Lisasasasasa

Du & jag Fia : )

2009-11-21 @ 13:14:23
Postat av: I Z Z A H ~ S V A R A R

hej !jag har gått vidare i tävligen på årets blogg! , gå gärna in här http://dianasblogg.blogg.se/2009/december/arets-blogg-rostning.html och rösta på min blogg!

2009-12-03 @ 03:52:01
URL: http://HTTP://IZZAH.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0