Luleå

Ägare till ett körkort numera :D
klarade äntligen de, de va på tiden må jag säga.
Så nu måste jag bara fixa mig en bil så kan jag brassa upp å hälsa på min H som jag saknar så in åt helvette.

Sitter för övrigt i lule nu micke sprang på coop just. väntar på att klockan ska gå så vi kan åka med bussen till sarah å mats, ska bli trevligt, se hur sarah bor å länge sen man träffa matsi. sen blir de nog utgång oxå kul när de inte är på hemmaplan.

näe nu ska jag ta å fixa mig så man blir klar nångång. - tack för lånet av kläderna lisa :)

Heippa hei!





Kommentarer
Postat av: Lisa M

nååå... saknar dig också så in i helvetti ; ) fast det vet du redan, men alla andra måste också få se det : D

2010-03-13 @ 19:48:01
Postat av: Lisa-Maria

Ingen fara :D

du vet; - allting jämnar ut sig! :D

2010-03-15 @ 19:19:52
URL: http://fordonsflickan.blogg.se/
Postat av: Anna-Maria

Gratulationer till körkortet bruden!

Nu äre bara att skaffa sig en bil, får man lov att föreslå en porsche cayenne!!!

2010-03-18 @ 15:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0