oops!

Ja imorse när jag vaknade trött som tusan gick jag på toa, men när jag börja spola såg jag att mina trosor låg där i toastolen. så nångång medan jag vart på toa har jag hunnit med att lägga dom dit men har inget minne av de, så nu är jag ett par trosor fattigare:P

ja inte lätt att vara jag alla gånger.

Är riktigt nöjd över gårdagens fynd, kökssoffa, vardagsrumsbord och en matta. Sen blev de lite så saker oxå fast bara till huset grejjer inget annat. Å inte så dyrt heller blev de med tanke på att jag handla på röda korset och reprisen. Soffan såg vi på blocket men kvinnan sa att den var såld men då stod den på reprisen så jag blev överlycklig. Ska måla om den vit å klä om dynan så är den som ny, å bordskivan som står på lekablock ska jag slipa å lacka om så är den oxå som ny. så känner att jag gjorde några bra köp faktiskt.


Kommentarer
Postat av: lisafisa

hahaha du är så rolig du !

Och duktig, duktig! längtar tills jag får hälsa på er igen ;)

2011-01-22 @ 15:06:50
Postat av: Agness

HAHA i toan?!?! HAHAHAH Fia:'D

2011-02-09 @ 22:51:46
URL: http://agnessehlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0