de va tider de

kollade på bilder på datorn så hitta ja bilden när ja lisa å nina var i öjebyn i de där huset som dom brukar hyra. vi skulle iaf på krogen å så fota vi oss utanför på trappen. de va fasen kul de gången. minns att ja bjöd gerda på lite vin då oxå:) ibland önskar ja fasen att man kunde spola tillbaka tiden. finns så mycket man vill göra om å sånt man vill ändra på. men de som är gjort är gjort. nått jag verkligen ångrar är faktiskt att ja började dricka alkohol när man va så ung. ja fyfasn finns så mycket man hade vela ändra på, men de som är gjort är gjort, går ju inte att ändra på hur mycket man än försöker. ibland önskar ja fasen att ja flyttade där uppifrån, alla vänner å ja alla man känner finns ju där.  händer alltid nått kul där som man alltid missar, å ja som är så rik har ju inte råd att åka upp nå ofta heller. å när ja väl åker upp då åker ja ju till byn för att vara med pappa å fammo. men kanske borde börja spara lite pengar så ja kanske kan ta mig till kiruna å hälsa på där, se hur lisa som flyttat med min man bor å sånt:) å ja lisa kom å tänka på låten som vi skulle ha på våran begravning som vi ska sjunga själva:D var tvungen att ta hem den :) näee nu orkar ja inte mera å ska försöka sova lite om de går.


Kommentarer
Postat av: Nina

Ja det var rowligt då, visst var det då ni pissade i buskarna utan för krogen? :D

Nä man kan inte ändra på det som varit..å det är ganska onödigt och gå och ha ångest för sånt för man kan ju ändå inte ändra på det..men man kan göra framtiden bättre :-D

2008-07-18 @ 10:08:27
URL: http://ninokalainen.blogg.se/
Postat av: lisa

jaa, vi hade fasen kul, och det har viu alltid när vi är med varann... idag har största delen av mina tankar gått till pite, att jag vill flytta dit, behöver vara mer med världens bästaste fia... den här stan suger, sen har jag oxå tänk att ta dig hit som min klient, så att du ska va nykter liiite mer :D

2008-07-18 @ 21:52:46
URL: http://mcitalo.blogg.se/
Postat av: lisaaaaaa

haha ibland är man negativ :D men glad över att du kommer till helgen ! JIPPIIIIII :D

2008-07-22 @ 13:09:41
URL: http://mcitalo.blogg.se/
Postat av: IZZAH SVARAR

hehe .. benny e muppen nr1 ... men nuh har han fixat till sin frisyr i alla fall .. han syster johanna rakade bort ALLT så nuh kan han visa sej ute IDIOTEN ! HAHAHAHAHHHAA ... :P

2008-07-22 @ 19:26:25
URL: http://izzah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0