framsteg

nu jädra ska ni få höra! har ALDRIG i hela mitt liv köpt proppar ell blöjor som kan behöva så där en gång i månaden. men jag tänkte idag att nångång måste jag ju göra de, så jag tog mitt feta arsle å pallra mig till coop där de var mycket folk å köpte sånt där äckel. var fasen inte ens pinsamt som ja trodde de skulle vara, ingen som tittade eller nått. var som att handla godis. så nu har ja blivit lite större så ja törs köpa sånt oxå:)
minns den gången på festivalen när varken ja eller lisa köpte sånt, då fick karro göra de:) vi sa bara va vi skulle ha, men väl i affären finns de ju en massa så hon var ju tvungen att fråga oss vilken sort å sånt, så ja å lisa sa fort å tyst de vi skulle ha å så gick vi vidare:D haha fan va man har vart töntig.

vette fasen vad ja ska göra om ja ska vara på PDOL eller i karre, vad tycker ni? tror de kommer va jäkla kul i karre när de inte är så ofta de händer saker där. men tror även de kan va kul på PDOL. jajja har ju ännu några dagar att bestämma mig å se vad som sker, om ja inte kan bestämma mig får ja väll ta å stanna i överkalix eller nått de är väll ungefär halva vägen.
näe nu ska ja fortsätta kika runt på internätet.

ha en fortstatt bra dag:D pussåkramSofia

Kommentarer
Postat av: lisaaaaa

haha det var på tiden :D men det är inte lätt de där ;P men du ska komma till karre, det har jag bestämt, de är ju marknad oxå så vi kan köpa massa smarriga saker å käka med, sen måste jag ju ha någon att mobba andra med ; )

2008-07-17 @ 19:24:09
URL: http://mcitalo.blogg.se/
Postat av: Nina

Hahahahahahahahahha du är ju som en Fia du.Hahahahahah.ahhahahahahhaahahahsqwdqwiddwqi

2008-07-17 @ 20:48:18
Postat av: IZZAH SVARAR

klart du ska på PDOL juh !

2008-07-22 @ 01:28:12
URL: http://izzah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0