iiiii

Nu är de som så att jag skulle färga håret inför ikväll och jag gjorde de själv:S kan ju bara säga som så att jag är SVART!!! inte speciellt vackert kan ja ju erkänna, måste komma på en lösning att få bort de, men de sitter ju som stryk. och på tal om annat så börjar ja fasen bli nervös som tusan, kommer nog ta på mig en hjälm å knäskydd å sånt, man vet ju inte om man ramlar eller inte.
Måste nog kanske dricka en jädra massa öl, då brukar allt bli mycket lättare å då gör de inget om man klantar sig heller:) varmt som fan är de oxå ute, känns som om de är närmare 30 gradeer när ja sträcker ut handen ut ur dörren. snart är de slut på skolan oxå, skönt de med. undra vart man hamnar efter sommarlovet, har kommit fram till att de blir nog inge bräcke för mig, man måste hålla på med kranar å dom är ju HÖÖÖÖGT upp i luften å ja är ju fasen höjdrädd, kan ju knappt klättra i träd.
Oj fasen måste tvätta bort färgen ur håret klockan var ju mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0