dagen idag

idag mår jag fan skit, spyr som en stucken gris. nejnej inte är jag bakis har bara fått magsjuka.
å så har jag fasen fått rännskita på köpet. jobbigt jobbigt. var nästan tvungen att köpa blöjor på ica är ju inte så jäkla lätt att spy å inte skita på sig, men än så länge har de gått bra så hoppas de fortsätter så. är ju inte så mysigt å skita på sig.
men de finns ju iaf en hink som jag kan ta om de skulle bli kris så jag kan sitta på toa å skita å samtidigt spy i hinken. är ju en lite bättre ide än att skita på sig. magen är inte heller i form den lever nog sitt eget liv idag, burrar  å har sig, allt rör sig där inne. martina å sarah har ju då haft kul idag, när jag springer på toa tar dom bort ljudet från tvn å lyssnar på mina ljudeffekter. man måste ju ha lite inlevelse när man spyr oxå. har fan beställt två pizzor idag har bara en halv kvar men de gör ju inget att jag ätit så mycket allt har ju kommit upp ändå.
näe nu ska jag lägga mig på soffan å se hur denna dag slutar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0