19 februari 2009

idag kommer pappa till piteå först ska han å mamma på möte på skolan, sen så plockar han upp barnen å beger sig mot den älskade lilla byn mertajärvi.
hade vela åka med upp, men nej jag ska stanna vill inte till kylan så tråkigt att vara där när man inte kan vara ute å köra skoter å ha massa kul. eller jo de går ju men inge kul när d eär så kallt.  ja å så ska jag ju fara på ikea med mamma å så klart man stannar då:)
får fara hem till far när de är lite varmare som mot våren, å nu har jag ju inget speciellt för mig så då kan jag ju kanske vara där ett tag å känna lugnet, men orkar inte vara där så länge om inte lisa är där :P vem ska jag annars tönta med ? vava ? 
 
po po po po pokerface:) saknar dig oxå porr-britta

Kommentarer
Postat av: lisa

ååh fuuuusk IKEA !! ! ! jävla unge... Jag längtar som fan till våren ! Åååh, då ska vi vara i byn och rejsa, du och jag och lite galenskap.. Då måste vi vara där länge så låssas vi som att vi fortfarande bor där och är små barn : D

2009-02-19 @ 12:32:56
URL: http://mcitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0