06/01-09

JAG SOFIA HAR DANSAT IGÅR, INTE VILKEN DANS SOM HELST UTAN STYRDANS!!
slå de ni. var faktiskt lite kul ändå, men är ju inget jag kommer ta som hobby om man säger så.
revyn var fasen skit kul, måste fara å se den nästa år igen.


Silje: Tack!
Jag: för vad?
Silje: men tack bara
Jag: men för vaddå?
Silje: tack så jätte mycket för att du är en sån bra storasyster



Har fasen saknat den ungen men nu är hon hemma igen,
å man blir alltid lika glad av hon, behöver bara se henne så blir man glad.
Så söt när hon kommer å säger saker helt plötsligt.
Som idag när hon kom å gav mig en kram å så sa hon de jag skrev där uppe.

Kommentarer
Postat av: lisa

nååå vad sött

2009-01-07 @ 04:31:44
URL: http://mcitalo.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja honhar nog sina söta stunder hon också :P

Du skulle passa bra i folkdräkt o tant-dans du! hehe

2009-01-07 @ 18:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0