04,39

har fasen inte kunnat sova inatt. å nu är de då ingen ide när man ska upp å jobba på morgonen, somnar man nu vaknar man ju då inte när klockan ringer. så får sitta här å fördriva tiden men massa skit.

vart med sabina idag hos nå folk som satt å drack sen vidare därifrån till ante, där sandra ringer mig å säger att matti ska på akuten. går dit jag oxå när dom kommer, å då har broder å hans vän hoppat från träd å han hade slagit foten så nu hoppar stackarn på kryckor, å ska imorgon bitti till sjukan å röntga foten eller hur man nu stavar de.
han hade som problem att gå upp för alla trappor så stackarn kröp upp nästan hela vägen.
låg hör att att sandra ropa om de fanns alvedon, då låg matti där å hade så ont så han grät. tycker så synd om lillebror just nu. dom som titta på foten först sa att de var brutet men man får ju se imorgon vad doktorn säger.

vart mycket fint väder här idag, märks att sommarn är på väg, är så varmt å skönt väntar bara på att man ska kunna börja bada:D

tråkigt att stora lillebror var tvungen att åka hem idag, har haft så roligt med han nu när han vart här.

jajja nu ska jag sitta här å fortsätta kolla om jag hitta nå kul.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0