Smörblomman är Gul

Idag kom den efterlängtade klänningen.
Är lite små fix man måste göra så blir det bra.

Är numera på skolan å övningskör å som jag fatta de hela
 kan de inte vara så länge tills man får C-kortet :) känns riktigt bra.
Så blir väll ut på praktik snart igen då, undra hur de nya stället är.
Man kan ju hoppas på att de blir lika bra som på posten,
trivdes där med folket, å var faktiskt riktigt kul.

Har även fått mig en bil som vi åker å hämtar under höstlovet nån dag.
 Skönt att ha en när man är på gmi mesta delen av skolveckan.
 Slipper åka buss. Så gott som bara fördelar med bil,
 förutom Bränslekostnader, Försäkring å såna saker.
 Men de är ju inte den dyraste bilen att äga så de kommer nog gå bra.

Saknar mina vänner där uppe i norr.
När dom ändå ska flytta Kiruna kan dom inte flytta de lite närmare Pite då?:)

ähh Heippa!


Kommentarer
Postat av: lisafisa

hahaha, smart, föreslå den idén till dom som ska flytta staden :-) nu såg jag klänningen igen, snygg!

2010-10-27 @ 22:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0