VAFAN

Justde som rubriken lyder, VAFAN ska jag ha för kläder med mig ihelg? vavava? Jag har ju inga prinsesskläder:/
Hittar jag inge bra kommer jag fan inte ska ni veta!!!! HA där lura jag er allt!
Om inte alla fatta de av ovanstående meningar så ska jag åka till kiruna ihelg.
Ja hade jag läst dom meningarna hade jag då lätt fattat de, mohaha
Tänkte faktiskt här om ett litet tag ta å riva ut hela min garderob å se vad de finns för utbud där inne.
Var på stan med martina oxå å kollade om de fanns nå men hittade inte nått som föll mig riktigt i smak.

Ja hann till och med under tiden fara till therese å hjälpa henne få igång bilen. men nu ska jag ta å göra ett ryck i garderoben, behöver ju som packa klart till idag så man inte behöver stressa imorgon.


Kommentarer
Postat av: Martina

Du köpte ju en tröjja ju du tyckte var fin den var väll i din smak?

2010-10-28 @ 20:42:39
Postat av: Fiia

joo den var mycket fin och jag gillar den. men den vill jag inte ha när man ska ut, då måste man ju vara fin fin :)

2010-10-29 @ 11:28:12
Postat av: nina

jag tycker du ska framhäva dina MEGAPATTAR!

hehehe

2010-10-29 @ 13:10:46
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

2010-12-17 @ 10:24:26
URL: http://www.grinders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0