Nudu din lilla råtta

Ja man hinner knappt blunda så gnälls de på att man bloggar för lite, jag bloggar ju hela tiden gör nästan inget annat:P

Kan ju berätta er att jag har världens träningsvärk haft de sen söndags, inte skönt kan jag lova er. Å allt är potatis plockningens fel i lördags, sen flytta åt micke på söndag så jag har ju då inte slöat iaf.  
Praktiken på poståkeriet går bra, är faktiskt rätt så kul måste jag ju säga. trivs då där iaf.

Har fått mig en bil oxå,fick den av fammo :P äijäs Datsun Bluebird :D haha svin snygg.
måste bara fixa lite smått på den å besikta den så äre nog bara tuta å köra:)

har lust att åka hem här snart framöver men känns så dumt att vara ta ledigt när jag vara sjuk.
men kanske kan pallra mig till kiruna iaf de går ju lite lättare. men bara om lilla lisa är där förståss. å om jag åker till byn äre bäst för dig att du inbefinner dig där. Annars kommer jag trampa på dig som om du vore en sketen liten insekt. mohahaha

Näe nu ska jag fan gå å ta på mig en tröja kallt som fan. huvva.



Kommentarer
Postat av: Lisan

haha, men då får du se till å planera att åka när jag är LEDIG ! och komma till mig i stan också är jag är ledig förståsss.. fattaru re?

2010-09-15 @ 09:16:57
Postat av: såfia

jåå nog har jag fattat de :)

2010-09-15 @ 10:11:57
Postat av: Martina

Jasså du är igång med bloggen igen;) Jag kommer ju köra upp mot kiruna senare så då har du kanske chans till en gratis tur åt ena hållet

2010-09-18 @ 22:04:25
Postat av: såfia

okejokej, ja de kanske jag kan göra. får ju se hur de passar å så :) vi kan ju höras uti det sen när de närmar sig.

2010-09-19 @ 11:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0