2011-01-12

Som sagt så är man ju inte den bästa bloggarn vilket kanske märks. 
Men jul och nyår har bara rusat förbi, julen var faktiskt mycket trevlligt god mat och fick mycket fina presenter. Så är mycket nöjd faktiskt.
Nyår firades för mig och micke i vitå hos fredrik och malin riktigt kul de oxå faktiskt med god mat å trevligt sällskap, även om dom flesta var väldigt blyga men de ändrades efter att dom fått i sig lite alkohol som vanligt.
Skolan har börjat om igen skönt att få lite rutin på vardagen men ändå sjukt jobbigt att börja kliva upp tidigt på morgonen har ju som blivit van att sova läänge. Vill vara ledig mera å de är man ju inte först v10 men de är ju bara att stå ut. Man får tänka på att de är sista terminen nu:) SKÖNT!:)
Har även sagt upp lägenheten i stan:( känns tråkigt trivdes verkligen där men nu blir de flytt till hus istället:) ser framemot det som tusan faktiskt. Då kan jag ha mina middagsbjudningar hur mycket jag vill:)
Tror faktiskt jag kommer trivas där känns bra, enda som är lite tråkigt är ju att de blir lite långt till pite å alla vänner å familj. Men tur de finns bil så man kan åka nångång å hälsa på alla.
Men kommer ju lite närmare byn å vännerna där :P

Saknar mitt hem i den underbara byn Mertajärvi.


Kommentarer
Postat av: lisafisa

Kul att du också skriver :-)

Ser framemot att få se huset i verklighet :D



Och ang. bilden som du tog, gör inga konstigheter med den på nätet... då kanske hon som var på bilden blir ledsen... typ att du lägger ut bilden på porrsatjter!

2011-01-12 @ 16:33:28
Postat av: nina

du får iaf bjuda mig på middag i ditt nya hus, bara så du vet :) och jag är inte blyg, men jag tar gärna en öl ändå

2011-01-12 @ 21:00:39
Postat av: lisafisa

Nåå vad du är fin och snäll hjärtat <3 Det gör mig så glad när du säger så snälla saker till mig, hihi du är också bäst H :)

2011-01-14 @ 15:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0