2011-01-18

Satt å kollade på internet då jag hittade ett par mycket fina skor som jag vela ha länge men inte hittat. Men nu så var dom bara där till ett mycket bra pris, visst får man köpa dom då? Jag gjorde då de iaf:)  
Ni får en lite bild på dom fina skorna:)

  


Sen så måste jag ju oxå berätta att jag köpt mig en bok jag vela ha riktigt riktigt länge.
När den låg där framför mina ögon denna gång kunde jag bara inte låta den ligga kvar.
Denna bok ska få sitt hem i köket i de nya huset, mycket bra mycket bra :)



Kan inte förstå att saker bara säger till mig köp mig köp mig, oftast står jag emot men vissa gånger går de bara inte som nu. Men vafasen nångång måste man ju få unna sig lite, de tycker då jag iaf.

Snart är de dax för flytt oxå har ihelg packat allt i köket så till helgen blir de ännu ett ryck fast då åker nog allt. För på fredag efter helgen då smäller det :D

Å helgen efter vi flyttat blir de att åka upp till kiruna på 30 år fest , kommer bli riktigt riktigt kul känner jag på mig. 
De vart verkligen allt på en gång känns de som men men inte så mycket att göra åt. Jag vet att de kommer gå bra så då gör de det oxå.
Nä nu ska jag sluta skriva en massa skit å gå å lägga mig å sova eller iaf försöka så gott jag kan.

Sov gott Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0