Dag 4: En bild på en konstig tid i ditt liv



Då jag tog mitt pick och pack å rodde till paris, de var en väldigt lustig tid i mitt liv, men väldigt inspirerande. Jag hittade mig själv när jag vart helt ensam på stilla havet, vad hade man annars räknat med de, helt ensam mitt ute på havet man har ju inte så mycket annat att göra än att granska sig själv. Det tog mig närmare ett år att komma fram och tillbaka det förklarar skolavbrottet som jag gjort. Kände att jag behövde spendera tid för mig själv, å fundera vad livet har mig att ge.

Ja som sagt det var en väldigt konstig tid i mitt liv de där. Men nu är jag här, å lever i nuet :)

Puss&Kram mina vänner// Roddaren Fia

Kommentarer
Postat av: nina och lisa

hahahahahaa detta var mkt roligt och inspirerande. googlade du vad det var för hav??

2011-03-31 @ 21:54:32
Postat av: fiiiaa

inte behöver jag googla jag vet väll vart jag vart:) de var så lugnt å stilla så klart fasen de var stilla havet :)

2011-04-01 @ 07:49:57
Postat av: lisenfisen

hahahahaha, jaaaduuuuu :D

2011-04-01 @ 18:16:29
Postat av: nina

för om du googlat hade du sett att du tog en jävla omväg om du åkte dit via stilla havet,,,,,,,,, ha ha aaaaa

2011-04-02 @ 19:08:11
Postat av: fiiia

men jag ville ju ut på stilla havet för att hitta mig själv :P

2011-04-04 @ 15:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0