30Januari2012

Ja jag lovade ju lisa att jag skulle skriva här för ett tag sen, de glömdes bort men nu jäklar.
Har hänt lite sen jag skrev sist, de är sant de händer nått i mitt liv ibland oxå.
Kan ju börja med att jag eller vi har skaffat oss en bebis, fast de vet ni få som läser nog redan. men jag måste ju skriva de så de blir några rader här. Han är så fin å jag är så kär.
Sa till Micke tidigare: Om jag känner så här mycket för min hund, hur ska de inte vara att ha ett eget barn?


Sen har jag ju länge TÄNKT att jag ska ta tag i mitt liv å bli lite slankare, observera tänkt! har som sagt var inte kommit till att göra de. Men nu jäklar har jag börjat göra något, nu tänker jag inte bara utan utför oxå.
Vill ni se mitt schema? äh om ni inte vill så får ni de ändå.

Måndag: Jobb, sen innebandy på kvällen
Tisdag: Jobb, sen simma på kvällen(kan ibland bli onsdag)
Onsdag: Jobb ,
Torsdag: Jobb, sen rida på kvällen
Fredag: Jobb
Lördag: Ledig
Söndag: Ledig

Jag ska bli smal, så de så! tror ju inte jag kan bli så där smal som många andra är, men man kan ju alltid bli liter mer normal. Sen är de ju skönt att göra något oxå.

Å så måste jag ju skriva Grattis till min käraste vän å hennes karl som fått deras efterlängtade pojk.
Tänkt en massa på de, å de känns så konstigt att min Lisa är mamma:) tänkt i skallen : Mamma Lisa, sen ler jag varje gång får de känns så ja jag vet inte. men kul de är de.  Längtar till jag får se den lilla krabaten.


Eddie



Justja jag skrev ju att jag jobbar varje dag, måste ju bara säga att de är fast jobb. Känns riktigt skönt att veta att man alltid har nått att gå till om dagarna, även om de kan kännas pissigt å man vill vara hemma. Men de blir ju peningar.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Va faaan! Jag har ju helt missat att du skrivit :) då när jag sa att du skulle skriva mer så kollde jag in här varje dag men sen gav jag upp när det aldrig hände nått! Skönt att ha nån aktivitet, jag skulle också vilja rida! Fusk! Du klarar allt du vill och du är så vacker precis som du är, både på insidan och utsidan, saknar dig, kram.

2012-02-27 @ 07:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0